آموزش روش های ساده انجام آرایش چشم در خانه


آموزش نکات کلیدی آرایش چشم.

آرایش چشم

آرایش چشم

اولین گام برای انجام آرایش چشم در خانه استفاده از قلم مو می باشد. از یک قلم مو استفاده کنید و سایه چشم را تا پلک، چین بالای پلک و استخوان ابرو بکشید. همه چیز را باهم ترکیب کنید. سپس خط چشم مایع را مدادی را تا پلک بالایی بکشید. مژه هایتان را با استفاده از یک فرمژه، فر کنید و سپس ریمل بزنید.

روش اول: تکنیک ساده

پاکسازی پوست

پاکسازی پوست

۱-با یک لوح تمیز شروع کنید

قبل از شروع آرایش چشم تمام صورت تان را با یک ماده تمیز کننده لطیف یا پاک کننده آرایش بشویید. دقت کنید هیچ ریمل و خط چشمی باقی نماند. اگر با پاک کردن آرایش باقی مانده مشکل دارید از آب سرد و یا یک لوسیون مناسب بر روی اسفنج پنبه ای استفاده کنید. اگر پوست دور چشمتان خشک است و یا از اگزما رنج می برید درست مانند گوشه های خارجی چشم و شقیقه هایتان، کمی مرطوب کننده زیر چشم هایتان بمالید. روی پلک هایتان مرطوب کننده نزنید. این کار آنها را چرب میکند و آرایش تان به هم می ریزد.

  • به پلک هایتان پرایمر بزنید. (دلخواه)

پرایمر یا پایه پوست تان را هموار می کند و به آرایش تان چیزی می دهد که به آن تکیه کند. اگر انتخاب تان این است که از پرایمر استفاده کنید، آن را به کل پلک تان تا استخوان ابرو بزنید.

آرایش هندی

آرایش هندی

۲-تفاوت تناژ پوست دور چشمتان را کمتر کنید.

کانسیلر را روی دایره سیاه زیر چشم و محل تلاقی بینی و داخل چشم بزنید. (کانسیلر را از جایی بخرید که به شما اجازه دهد نمونه را تست کنید و آن را روی مچ داخلی تان بکشید. آنی را بخرید که بهتر از همه رگ هارا می پوشاند.)

از انگشتان یا یک قلم موی کانسیلر برای کشیدن آرایش چشم به سمت بیرون به سوی استخوان های گونه و بینی استفاده کنید. کانسیلر را با کشیدن یک پودر گوشتی رنگ و شل اعمال کنید. هم چنین به پلک هایتان هم کمی پودر بزنید.

سالن آرایش آرامیس مد

سالن آرایش آرامیس مد

۳-سایه بکشید.

می توانید از یک یا چند رنگ برای آرایش چشم استفاده کنید. در اینجا یک برنامه ساده سه رنگه وجود دارد.

  • یک رنگ بینابین روی پلکتان بزنید. پلک شما محلی است از مژه هایتان تا چین بالای آن. (شیب لغزنده بین مژه ها و استخوان ابرو) یک صورتی متعادل، قهوه ای روشن و یا هررنگی که بینابین باشد برای این ناحیه استفاده کنید.
  • یک رنگ روشن بر روی استخوان ابرویتان بزنید. بیشتر مردم محلی از استخوان ابرو یشان دارند که به خوبی زیر ابرو هایشان جا گرفته است. این محل را هایلایت کرده و با استفاده از یک رنگ نزدیم به سفید، طلایی کمرنگ یا رنگ های ظریف دیگر که به تناژ رنگ پلکتان می خورد، روشن کنید.
  • رنگ تیره را به چین بالای پلک تان بزنید. از ضربه های کوچک و آرام برای ته نشین کردن ذرات کوچک پودر تیره روی چین پلک استفاده کنید. از گوشه ی خارجی چین پلکتان بروید و قوسی را که حدواد در ۲/۳ راه به سمت گوشه ی داخلی چشم قرار دارد را دنبال کنید. یک رنگ بنفش، قهوه ای و یا رنگ های تیره دیکری که به ان دو رنگ اولی استفاده شده بخورد را امتحان کنید.
نمایشگر ویدیو
00:00
00:00
00:04

۴-رنگ هارا ترکیب کنید.

اگر بیش از یک رنگ سایه استفاده کرده اید، از انگشت ها و یا یک قلموی ترکیب مخروطی-کرکی برای مخلوط کردن اندک رنگ ها استفاده کنید. این کار آنها را طبیعی تر و منسجم تر جلوه می دهد.

نمایشگر ویدیو
00:00
00:00
00:08

۵-خط چشم بکشید.

می توانید از یک خط چشم مایع، مداد لاینر، و یا حتی سایه ی چشم مرطوب برروی یک قلم موی زاویه دار برای کشیدن خط چشم استفاده کنید. از هرچیزی که برای آرایش چشم استفاده می کنید، آن را به روی خط مژه ی بالایی با ضربه های کوچک و کنترل شده حرکت دهید، درست مانند اینکه در حال رسم یک خط نقطه چین شده هستید.

برای مشاهده ادامه آموزش آرایش چشم در خانه اینجا کلیک کنید

 

 

 

مرجع:

http://aramismode.com/آموزش-روش-ساده-آرایش-چشم/



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: